Tag Archives: Terbaru

Fiza akui sayang dan cintakan Shahrizal

Fiza akui sayang dan cintakan Shahrizal

Pelakon Fiza Elite dikatakan atau digosipkan mempunyai hubungan dengan Shahrizal. Namun belum ada lagi komen Fiza mengenai ini. Tapi mengikut portal GUA yang dipetik, Fiza memang betul-betul sayang dan cintakan Shahrizal banget. Korang masih tak percyaa ke? nah ni komen sebenar Fiza terhadap Shahrizal….

“Saya memang sayang dan cintakan Shahrizal. Dia memang baik dan ambil berat tentang saya. Dia banyak bersama saya sepanjang berada di Australia. Lama-lama, memang saya ada menyimpan perasaan sayang terhadap dia”, ujar Fiza.

Jangan panik dulu wahai kaun Adam semua, admin pasti korang tak nak lihat Fiza berdampingan dengan Shahrizal tu yang mempunyai rekod ‘terbaik’ dalam percintaan. Hehe. Sebab kata-kata Fiza itu adalah gambaran untuk watak Fiza dalam drama Atas Nama Cinta lakonannya dengan Shahrizal. Auww..

fiza, artis, shahrizal, sayang, cintakan, sayang cintakan, cintakan shahrizal, akui, fiza akui, akui sayang, gambar, yang, malaysia, artis malaysia, gossip, gossip artis, izyan, berita, gambar artis, video, anak, dengan, pelakon, feedburner, memang, berita artis, perkahwinan, malaysia gambar, cinta, kini, siti, nurhaliza, siti nurhaliza, saya, percuma, hiburan, malaysia berita, februari, terbaru, http, post, neelofa, baru, gosip, gosip artis, indonesia, artis gossip, bogel, media, atom, artis atom, stats, kekasih, suami, sazzy, falak, sazzy falak, januari, disember, november, oktober, september, ogos, julai, april, elite, fiza elite, dengan shahrizal

Gambar Siti Saleha terbaru

Gambar Siti Saleha terbaru

Admin memang suka tengok Siti Saleha ni. Orangnya memang manis dan cantik. Betul-betul menawan hati, sejuk mata memandang. Dari lesung pipinya yang menawan. Mungkin bila ada orang stress, tengok Saleha jer, dah reda keadaan. Tak tahu nak kata apa lagi. Jom lah tengok gambar Saleha yang terbaru ni yang diambil baru-baru ini di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (PWTC).

Gambar, Siti Saleha, terbaru, Siti, Saleha, manis, cantik, menawan, hati, sejuk, mata, memandang, lesung, pipi, stress, reda, keadaan, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur, PWTC,  Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berharga, Berita Hiburan, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan

Kelly Brook pelakon PIRANHA yang seksi!

Kelly Brook pelakon PIRANHA yang seksi!

Mungkin ramai yang tidak begitu mengenali Kelly Ann Parsons atau lebih popular dikenali sebagai Kelly Brook ini, bukan?

Wanita berusia 30 tahun ini iaitu Kelly Brook yang dilahirkan di England sebenarnya adalah seorang model, pelakon, pereka pakaian renang dan juga pengacara televisyen.

Brook bakal muncul dengan filem terbaru berjudul “Piranha” yang akan ditayangkan di Malaysia pada 2 September 2010. Pelakon seksi ini kini digosipkan bercinta dengan pelakon drama bersiri “Glee”, Matthew Morrison.

Namun seperti jawapan kebanyakan selebriti, mereka menafikan gosip tersebut.

Kelly, Brook, pelakon, PIRANHA, seksi, mengenali, Kelly Ann Parsons, popular, kenali, Kelly Brook, Wanita, berusia, England, seorang, model, pelakon, pereka, pakaian renang, pengacara televisyen, bakal, muncul, filem, terbaru, berjudul, Piranha, Malaysia, pada, September, Pelakon, seksi, gosip, bercinta, pelakon drama, bersiri, “Glee”, Matthew Morrison, artis wanita, berita hiburan, artis seksi, artis, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis bf1, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, Berita Hiburan, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan