Tag Archives: Hotel

‘BILA’, Mengejar Cinta Pertama

‘BILA’, Mengejar Cinta Pertama

Pemain: Shalvynne, Steven Williams, Karina Meita Permatasari.

Cinta seringkali membuat luka. Namun orang tidak pernah jera mengejar cinta. Hal itulah yang menjadi garis besar kisah Bila (Shalvynne) yang jatuh cinta dengan Dani (Steven Williams), cowok karismatik yang menjadi idola di sekolahnya. Namun Bila yang masih polos ini selalu merasa tidak mungkin mendapat kesempatan untuk mendapatkan Dani. Apalagi sahabat Bila, Shosana (Karina Meita Permatasari), cewek yang poopuler dan cantik juga jatuh cinta dengan Dani.

Ternyata tanpa disangka-sangka, saat mengantar Shosana yang sakit, Dani justru mengajak Bila untuk pergi berdua, dan akhirnya semuanya pun terbuka. Kelakuan Bila yang naif dan polos, semua hal itu malah membuat Dani jatuh cinta.

Hubungan mereka semakin erat sehingga membuat Shosana merasa sangat cemburu. Sementara itu, ibunya Bila merasa khawatir dengan putri satu-satunya ini. Apalagi Bila dan Dani kepergok menginap di sebuah hotel. Akhirnya demi menghormati permintaan ibunya Bila, dan tanpa sepengetahuan Bila, Dani membuat perjanjian akan meninggalkan Bila. Dani bahkan rela pindah sekolah ke Australia, dan membuat Bila patah hati.

Namun nasib sepertinya memihak kepada kekuatan cinta. Beberapa tahun berlalu, Bila tidak sengaja bertemu dengan Shosana yang mengundang Bila untuk datang ke pestanya. Di sana tidak disangka-sangka Bila kembali bertemu kembali dengan Dani yang sudah pulang ke Indonesia. Perasaan cinta di hati Bila ternyata tidak hilang oleh waktu. Namun ia juga mendapat kenyataan bahwa pesta itu adalah pesta pertunangan Shosana dengan Dani.

Masih dengan gaya Chiska Doppert yang memasang adegan dengan gaya terpotong-potong, film ini kurang nyaman secara gambar. Eksekusi cerita kurang matang sehingga sulit mengajak penonton terbawa emosi. Minimnya pemain juga membuat film ini sedikit membosankan karena kisahnya hanya seputar kehidupan percintaan

Cinta, seringkali, membuat luka, Namun, orang, tidak, pernah, jera, mengejar, cinta, Hal, itulah, yang, menjadi, garis, besar, kisah, Bila, Shalvynne, yang, jatuh, cinta, dengan, Dani, Steven, Williams, cowok, karismatik, yang, menjadi, idola, di sekolahnya, Namun, Bila, yang masih, polos, ini, selalu, merasa, tidak, mungkin, mendapat, kesempatan, untuk, mendapatkan, Dani, Apalagi, sahabat, Bila, Shosana, Karina, Meita, Permatasari, cewek, yang, poopuler, dan, cantik, juga, jatuh, cinta, dengan, Dani, Ternyata, tanpa, disangka-sangka, saat, mengantar, Shosana, yang, sakit, Dani, justru, mengajak, Bila, untuk, pergi, berdua, dan, akhirnya, semuanya, pun, terbuka, Kelakuan, Bila, yang, naif, dan, polos, semua, hal, itu, malah, membuat, Dani, jatuh cinta, Hubungan, mereka, semakin, erat, sehingga, membuat, Shosana, merasa, sangat, cemburu, Sementara, itu, ibunya, Bila, merasa, khawatir, dengan, putri, satu-satunya, ini, Apalagi, Bila, dan, Dani, kepergok, menginap, di sebuah, hotel, Akhirnya, demi, menghormati, permintaan, ibunya, Bila, dan, tanpa, sepengetahuan, Bila, Dani, membuat perjanjian, akan, meninggalkan, Bila, Dani, bahkan, rela, pindah, sekolah, ke Australia, dan, membuat, Bila, patah, hati,

Adeline_Tsen3

Adeline Tsen seksi, pelakon Hotel Mania

Adeline Tsen seksi, pelakon Hotel Mania

Tengok tak Hotel Mania di TV3 yang ditaja oleh DiGi tue. Memang best kan apatah lagi ianya mengisahkan mengenai soal kehidupan bekerja di hotel.

Ada pelakon namanya Adeline Tsen, dia nie orang Lahad Datu, Sabah.

Kalau tak silap, ini adalah lakonannya yang pertama, tak tahulah kalau ada yang sebelumnya, kerana penulis perasan cuma di Hotel Mania sahaja. Hehe.

Gambar dibawa adalah gambar seksi Adeline Tsen, biasalah orang chinese, jadi putih dan seksi tue adalah menjadi keutamaan.

Adeline Tsen seksi musik, Adeline Tsen seksi mtv, Adeline Tsen seksi berita, Adeline Tsen seksi Web, Adeline Tsen seksi galeri, Adeline Tsen seksi  foto, Adeline Tsen seksi penulis lagu, Adeline Tsen seksi info, Adeline Tsen seksi filem, Adeline Tsen seksi terbaru, Adeline Tsen seksi album, Adeline Tsen seksi aktris, Adeline Tsen seksi fesyen, Adeline Tsen seksi model, Adeline Tsen seksi model antarabangsa, Adeline Tsen seksi bergaya, Adeline Tsen seksi menawan, Adeline Tsen seksi hebat, Adeline Tsen seksi tubuh cantik, Adeline Tsen seksi badan fit, Adeline Tsen seksi tubuh fit, Adeline Tsen seksi badan langsing, Adeline Tsen seksi  terkenal, Adeline Tsen seksi popular, Adeline Tsen seksi myspace, Adeline Tsen seksi youtube, Adeline Tsen seksi Pop, Adeline Tsen seksi  penari, Adeline Tsen seksi tagged,Adeline Tsen seksi yahoo massanger, Adeline Tsen seksi  blog, Adeline Tsen seksi menarik, Adeline Tsen seksi unik, Adeline Tsen seksi wajah, Adeline Tsen seksi rahsia, Adeline Tsen seksi biodata, Adeline Tsen seksi hiburan, Adeline Tsen seksi  terkini, Adeline Tsen seksi seksi, Adeline Tsen seksi gaya

Kaka Slank Bukak Seluar di APM2009 (HQ)

0

Kaka Slank Bukak Seluar di APM2009 (HQ)

[media id=244 width=500 height=400]

Kaka Slank Bukak Seluar di Anugerah Planet Musik 2009 Jakarta tanda protes ketas pegebom di Hotel di Indonesia.

Aksi londeh/buka seluar panjang dan menunjukkan seluar pendek punggung yang ditulis ‘Bombers kiss my…’ oleh salah seorang anggota kumpulan Slank (vokalis) dari Indonesia, Kaka sambil memakai jaket terbuka sehingga mendedahkan dadanya mengejutkan ramai penonton ketika menyaksikan Anugerah Planet Muzik (APM) 2009 yang disiarkan secara langsung di saluran Astro Ria, (18/7). Dah lah tak pakai baju, macam gini pun pas juga ker masuk acara rasmi macam ni. Ada2 ajer manusia ni sekadar nak kejar populariti.

Kaka Slank Bukak, Kaka Slank Bukak musik, Kaka Slank Bukak video, Kaka Slank Bukak foto, Kaka Slank Bukak berita, Kaka Slank Bukak Hiburan, Kaka Slank Bukak malaysia, Kaka Slank Bukak Melayu, Kaka Slank Bukak gambar, Kaka Slank Bukak lagu, Kaka Slank Bukak cinta, Kaka Slank Bukak cerita, Kaka Slank Bukak bf1,Berita Hiburan musik, Berita Hiburan video, Berita Hiburan, Berita, Hiburan cinta, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan, Berita Hiburan Indonesia,Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan bf1, Artis musik, Artis video, Artis foto,ArtisArtis berita, Artis awek, Artis kontraksi, Artis Hiburan, Artis malaysia, Artis Melayu, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis gambar, Artis cerita, Artis pilihan, Artis kl, Artis bf1, Artis foto, Artis Indon, Artis cinta, hiburan malaysia, hiburan melayu, hiburan korea, hiburan jepun, hiburan, tayang, tayang gambar, tayang hantu, tayang artis, tayang malaysia, tayang indonesia, korea, tayang jepun, tayang china, tayang hongkong, tayang gay, hiburan gay, gay hiburan, homoseks, artis gay, gay artis, awek cantik, awek artis, awek malaysia, awek indon, awek korea, awek jepun, awek cina, awek melayu, lagu, lagu malaysia, lagu cina, lagu hantu, lagu lagu, lagu korea, lagu jepun, lagu gay, lagu indon, lagu indonesia, lagu melayu, lagu bf1, Kaka,  Slank,  Bukak,  Seluar , di  Anugerah,  Planet,  Musik,  2009,  Jakarta,  tanda,  protes,  ketas,  pegebom,  Hotel,  Indonesia