Tag Archives: Berita Hiburan pilihan

Cerai, Kim Kardashian Dapat Rp92 Juta Per Jam

Cerai, Kim Kardashian Dapat Rp92 Juta Per Jam

Kim Kardashian secara mengejutkan mengajukan gugatan cerai kepada suaminya, Kris Humphries. Padahal, pernikahan mereka baru berlangsung 72 hari.

Kim dan Kris menikah pada 20 Agustus 2011 lalu setelah menjalin hubungan selama enam bulan. Pesta pernikahan mereka pun digelar dengan mewah dan di hadiri para selebriti terkenal.

Mereka sempat menjual hak siar pernikahan mereka kepada salah satu televisi dan meraih Rp159 miliar. Jika dihitung dengan masa pernikahan mereka yang berlangsung 72 hari, maka Kim mendapatkan Rp92 juta per jam selama menikah.

Sebelum gugatan cerainya diajukan, Kim sempat berniat menjual masa-masa kehamilannya menjadi sebuah reality show. Namun, niat itu sepertinya gagal lantaran Kim sudah terlanjur memutuskan bercerai tanpa memiliki anak.

Cerai, Kim Kardashian, Juta, Jam, Kim, Kardashian, mengejutkan, mengajukan, gugatan, suami, Kris Humphries, pernikahan, berlangsung, hari, Kim, Kris, menikah, Agustus, menjalin, hubungan, enam, bulan, Pesta, pernikahan, gelar, mewah, selebriti, terkenal, meraih, pernikahan, menikah, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan 


	

Gambar Siti Saleha terbaru

Gambar Siti Saleha terbaru

Admin memang suka tengok Siti Saleha ni. Orangnya memang manis dan cantik. Betul-betul menawan hati, sejuk mata memandang. Dari lesung pipinya yang menawan. Mungkin bila ada orang stress, tengok Saleha jer, dah reda keadaan. Tak tahu nak kata apa lagi. Jom lah tengok gambar Saleha yang terbaru ni yang diambil baru-baru ini di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (PWTC).

Gambar, Siti Saleha, terbaru, Siti, Saleha, manis, cantik, menawan, hati, sejuk, mata, memandang, lesung, pipi, stress, reda, keadaan, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur, PWTC,  Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, berharga, Berita Hiburan, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan

Tudung Yuna yang terkini?

Tudung Yuna yang terkini?

Konsert Yuna kini sudah berada dimana-mana. Kiranya internationale la si Yuna ni. Video YouTube yang diberi tajuk “Yuna with “Decorate” in the Bing Lounge, presented by Dick Hannah Dealerships. 101.9 KINK.FM. Portland, OR” mengambarkan Yuna kini merupakan satu aset yang cukup berharga, bahkan dirinya juga kini turut dikenali oleh company2 besar. Wah. Bing tue.

Tapi perasan tak anda? tudung Yuna juga dah mengalamai satu revolusi, makin hari makin pelik kita tengok. xper la, asalkan menutup aurat dan tidak melanggar hukum-hukum Allah. haish, ada-ada jerk ler revolusi tudung zaman sekarang ni, xmo kalah dengan revolusi android. Haha.

Tudung, Yuna, terkini, Konsert, Yuna kini, internationale, Video, YouTube, tajuk, “Yuna with “Decorate” in the Bing, Lounge, presented, Dick Hannah Dealerships, FM, Portland, OR” aset, cukup, berharga, kini, turut, kenali, company, besar, artis, Artis musik, Artis awek, Artis berita, Artis bf1, Artis cerita, Artis cinta, Artis foto, Artis gambar, Artis hiburan, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis kl, Artis kontraksi, artis malaysia, Artis Melayu, Artis pilihan, Artis video, Berita Hiburan, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan bf1, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan Indonesia, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan musik, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan video